fredag den 9. maj 2014

Vårgrøn vest


Så kom der endelig lidt strik af pindene. Jeg ved ikke hvorfor, men i perioder kan jeg simpelthen ikke tage mig sammen til at færdiggøre mit strikketøj. Jeg begynder hellere på et nyt strikkeprojekt, så i øjeblikket har jeg en del ufærdige strikkerier liggende, men mon ikke jeg tager mig sammen, og får dem gjort færdige.....snart.

Tilbage står nu kun at få Lillebror overbevist om, at han skal have vesten på. Han er en fjollet lille størrelse hvad nye ting angår, han skal,lige se tingene an. Forleden da han fik nye gummistøvler, blev han så vred, at han skreg i 1½ time. Efterfølgende har de stort set ikke været af fødderne, men sådan er han, og for os som forældre gælder det om at tænke taktisk. Solhatten skal f.eks. frem og ses an INDEN solen bliver for skarp, skjorten han skal have på til fest, skal lige listes på et par gange inden o.s.v. 


Næsten 4 år, stædig og med sine helt egne ideer, han skal nok blive til noget en dag;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar