lørdag den 12. oktober 2013

Efterår.

Efteråret er efter min mening en skøn skøn årstid. Farverne i naturen, blæsten, regnen, ulden på strikkepindene, stearinlys og et stort forråd til hele vinteren. I dag har jeg været en tur ned over vores marker, Rikke skulle nemlig afleveres til en legeaftale hos naboen. Hver gang jeg går den tur, bliver jeg bekræftet i, at vi valgte rigtigt, da vi købte denne ejendom. Vi købte jo stedet med drømmen om at bygge nyt stuehus, hvilket stadig også er planen, den er bare udskudt på ubestemt tid. Så vi lever på mange måder i et nedslidt hus med utætte vinduer, ujævne gulve, uisolerede værelser og gamle elinstallationer, men det betyder ikke så meget, når vi er omgivet af så meget smuk natur. Vi har stejle bakker, to vandhuller, hegn med store gamle ege- og bøgetræer, eng med dejlig brøndkarse, hasselbuske, kæmpe kampesten, udsigt til skov så langt øjet rækker, bølgende marker og et meget rigt dyreliv...........det er rigdom for mig. 

Rigtig godt efterår til alle Jer der læser med :)




2 kommentarer:

  1. Ja men så pyt med det indendøre, du vil alligevel helst være ude i naturen, og det lyder til at være et dejligt sted. Sådan så der også ud hos Bonderøven, men han er ved at få det hele gjort i stand, det kommer nok også til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, og hvis tålmodighed ender med et ligeså lækkert hus som det Bonderøven er ved at bygge, så holder jeg det sagtens ud.

      Slet