mandag den 10. juni 2013

Det uendelige projekt er færdig.

For længe siden startede jeg på dette tæppe, og det har stille og roligt vokset sig længere og længere. Forleden tog jeg så en beslutning, tæppet havde den længde, det skulle have. Tilbage var en stor opgave med at få hæftet alle enderne, der var mange......rigtig mange. Til slut hæklede jeg en omgang stangmasker rundt om hele tæppet, og sluttede af med en bølgekant. Herefter blev det pakket ind, og Rikke fik gaven i går, da jeg hentede hende efter en weekend på camping med fætre og kusiner. Selvom hun var så træt, blev hun meget glad for tæppet, og det er i grunden en dejligt, for der ligger rigtig mange timers arbejde i det. Der er noget utroligt tilfredsstillende i, at kunne færdiggøre sådan et stort projekt, og det er ganske vist, at det næste tæppe jeg skal hækle, IKKE skal være med en 3,5 hæklenål......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar