mandag den 1. april 2013

Selvfølgelig starter det gode vejr idag!

Måske den 1. april i fremtiden skal betegnes som den første forårsdag, jeg hørte nemlig forleden en klog mand sige, at vi skulle forvente vintre som denne de næste 10 år (gad vide om jeg så kan vænne mig til det...næppe). Men vejret i dag er jo bare helt fantastisk, vi har tilbragt formiddagen udendørs, terrassen trængte til oprydning og legehuset trængte ligeledes til en større overhaling. 

I dag har jeg også fået de fineste fuglehuse i gave. Jeg har fødselsdag, og det går Rikke meget op i, og hun vil så gerne lave en gave til sin mor, så hun har sammen med sin far været igang med at lave fuglehuse, og jeg er så GLAD for dem. Sådanne hjemmelavede gaver der er tænkt og puslet om, er bare noget helt særligt for mig. Nu skal de så bare hænges op. De er lavet i nogle rester lærketræ, så de skulle gerne være langtidsholdbare. 


Frokosten i dag bestod af rester. Vi havde gæster til pulled pork i går aftes, og heldigvis var der rester til idag. 



Nu nyder jeg den absolutte stilhed, børnene sover, manden arbejder og jeg har fundet en god bog frem, som skal nydes med resterne af en hindbærmousselagkage og et glas Asti. Så kan dagen vist ikke være bedre. GLÆDELIGT FORÅR TIL JER ALLE


4 kommentarer:

  1. Fine fuglehuse, tillykke med fødselsdagen, dejligt med gaver der er lagt kærlighed i til både dig og fuglene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og jeg det er skønt med sådanne gaver:)

      Slet
  2. Det lyder som en fantastisk fødselsdag, tillykke med den!
    Og hvor er det en dejlig gave, jeg har plaget Jacob om hjemmelavede fuglehuse i flere år nu, men han gider vist ikke rigtig... Måske man skulle se at få lavet sig nogle børn :)
    JEg tror i hvert fald jeg skal have ham lokket til at lave pulled pork, mine tænder løber i vand ved synet af din burger!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Jeg har også plaget om fuglehuse længe, og jeg er så glad for dem.
      Det var faktisk første gang jeg smagte og lavede pulled pork, men bestemt ikke sidste, det smager jo himmelsk

      Slet