tirsdag den 27. marts 2012

For snart 30 år siden

For snart 30 år siden startede min Bedstemor et imponerende strikkeprojekt op. Hun besluttede sig for at strikke en trøje til hver af sine fire børn, fire svigerbørn og alle sine på daværende tidspunkt 9 børnebørn.....ikke nok med at det er rigtig mange trøjer, så blev alle trøjerne strikket efter samme model og i samme farver. Det eneste jeg husker fra min trøje, var at jeg ikke vil have den på, fordi den kradsede!! For noget tid siden fandt min mor så den trøje frem Bedstemor havde strikket til min far. Min fars trøje var ikke særlig slidt, så måske han også mente, den kradsede. Jeg har derfor fået min fars trøje, og jeg bruger den rigtig meget. Den er rigtig god varm, så jeg har brugt den dagligt hele vinteren, så snart jeg er kommet hjem fra arbejde, har jeg taget trøjen på. Nu bruger jeg den når jeg er udendørs, så den har virkelig fået en renæsance, desværre har den fået et par huller, men den må holde så længe, den kan.


1 kommentar:

  1. Sikke en sød historie! Og det er et rigtig sødt mønster :)

    SvarSlet