søndag den 18. december 2011

En ud af to

Nu nærmer tiden sig jo med hastige skridt juleaften, og min plan med hjemmegjorte julegaver holder stadig, men jeg må indrømme, at jeg er ved at være lidt presset. Mine to niecer skal have hvert deres vattæppe. Tæppet har sådan en mellem størrelse, der gør det ideelt at tage med overalt. Pigernes familie er meget glade for campinglivet, så jeg forstiller mig, at tæppet skal med på stranden, i bilen, bruges som sengetæppe og hvad de nu ellers kan finde på. Så nu er det bare at håbe, tæpperne falder i deres smag. 




Her er det ene tæppe (det der er blevet færdig!). Det er syet af en blanding af nye og gamle stoffer, firkanterne er 15 x 15 cm. Bagsiden er et gammelt dynebetræk fra en genbrug.

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte
    Du laver altså de mest bedårende julegaver - tror vi skal være på gave med hinanden til næste jul...ha ha :o)

    Vattæppet er skønt - og så må du bare kridte skoene og nå at få det andet færdigt også.

    Glædelig jul og kh Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle

    Tak for de fine ord, jeg er også selv blevet meget glad for resultatet.

    Julehilsner Dorte

    SvarSlet